10 Nisan 2012 Salı

Tamamen değişik bir dünya ; REPLİKAS

Şu ana kadar bir çok şarkıcı bir çok grup dinledim,bunlardan biriside REPLİKAS!
Replikas Türkiye'deki değerini bulamadı ama bulmayada çalışmıyor.Dedikleri tek şey şu ;
"Bizi sevenler bize yeter" Şu ana kadar hiçbir konserine gidemedim fakat deli gibi hayranıyım bu grubun.
Türklere bakıyorumda sokakta 4 kişi geziyolar birinin elinde telefon arabesk rep çalıyor.Sonra biz niye modern değiliz diyorlar,bu tarz dinlerseniz afedersiniz bi b*k olamazsınız arkadaşlar,ben size REPLİKAS dinleyin de demiyorum,modern gruplar dinleyin,hadi tarzım değil diyorsunuz ona karışamam ama emin olunki REPLİKAS dinledikten sonra vay anasını neden böyle malca arabesk dinliyormuşum diyceksiniz kendi kendinize.

Arkadaşlar Replikas bir yaşam tarzıdır.Adamdır,candır.Hele hele "Gece Kadar" adlı şarkısına bayılıyorum,hergün kesinlikle dinlerim o şarkıyı hatta günün ilk şarkısı olarak dinliyorum,ben bazı radyo programlarına istek gönderiyorum Replikas'ın şarkılarının çalınması için,REPLİKAS'ı yaşatacağız arkadaşlar.Yeter ki bizlere destek olun.

#REPLİKAS SENİ SEVİYORUZ!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder